5.0
gebaseerd op 104 reviews

Prettig, vakkundig, vlotte, nette pedicure.

mevrouw Suijkerbuijk - bijna 6 jaar geleden
Yvonne - bijna 6 jaar geleden
Leen - bijna 6 jaar geleden
mevrouw Lia de Wolf - bijna 6 jaar geleden
Wendy - bijna 6 jaar geleden

Netjes op tijd, vriendelijk, professioneel, kundig, helder in communicatie mbt maken van afspraak. Tevreden naar huis met verzorgde mooie voeten!

Kim - bijna 6 jaar geleden

Erg tevreden over de behandeling en het persoonlijk contact!

Dirk Jan - bijna 6 jaar geleden

Was prima .!!!

Joke - bijna 6 jaar geleden
mevrouw van Zimmeren - bijna 6 jaar geleden
Jan - bijna 6 jaar geleden