Prettig, vakkundig, vlotte, nette pedicure.
mevrouw Suijkerbuijk
-
bijna 6 jaar geleden
Yvonne
-
bijna 6 jaar geleden
Leen
-
bijna 6 jaar geleden
mevrouw Lia de Wolf
-
bijna 6 jaar geleden
Wendy
-
bijna 6 jaar geleden
Netjes op tijd, vriendelijk, professioneel, kundig, helder in communicatie mbt maken van afspraak. Tevreden naar huis met verzorgde mooie voeten!
Kim
-
bijna 6 jaar geleden
Erg tevreden over de behandeling en het persoonlijk contact!
Dirk Jan
-
bijna 6 jaar geleden
Was prima .!!!
Joke
-
bijna 6 jaar geleden
mevrouw van Zimmeren
-
bijna 6 jaar geleden
Jan
-
bijna 6 jaar geleden