Joep
-
ongeveer 6 jaar geleden
Professioneel, zorgvuldig en gezellig! Tot de volgende keer.
Nelleke
-
ongeveer 6 jaar geleden
Helemaal top, voelde gelijk vertrouwd
Leon
-
ongeveer 6 jaar geleden
super tevreden
Lizette
-
ongeveer 6 jaar geleden
Je bent een topper
Stephanie
-
ongeveer 6 jaar geleden
Een professionele behandeling. Ik ben wel vaker naar een pedicure geweest maar nu is het voor het eerst echt alles goed behandeld. En het was ook nog heel gezellig.
Patricia
-
ongeveer 6 jaar geleden
Desiree
-
ongeveer 6 jaar geleden
Rita
-
meer dan 6 jaar geleden
Stefan
-
meer dan 6 jaar geleden
Erwin
-
meer dan 6 jaar geleden