5.0
gebaseerd op 104 reviews

helemaal top! Goeie behandeling en een leuk gesprek!

Jorg - bijna 4 jaar geleden

Lyke is écht een hele deskundige pedicure

Angelie - bijna 4 jaar geleden

Een hele goeie pedicure

Coby - bijna 4 jaar geleden

Prima behandeling,zeer vriendelijk en correct.

mevrouw van den Bogaert - bijna 4 jaar geleden

Lyke is een topper!! Mijn voetjes en ik gaan altijd heel tevreden weer op pad na een bezoek.

Angela - ongeveer 4 jaar geleden
Loes - ongeveer 4 jaar geleden
Jack - ongeveer 4 jaar geleden
Anita - ongeveer 4 jaar geleden

Vriendelijk en deskundig.

Brenda - ongeveer 4 jaar geleden
Yvonne - meer dan 4 jaar geleden