Ineke
-
bijna 7 jaar geleden
Ineke
-
bijna 7 jaar geleden
Judith
-
bijna 7 jaar geleden
Ilse
-
bijna 7 jaar geleden
Weer fijne voetjes en een fijne behandeling. Goed zo Lyke. Tot de volgende keer.
mevrouw Hannah de Groot
-
bijna 7 jaar geleden
Goed werk geleverd
Cor
-
bijna 7 jaar geleden
Fantastisch! Lyke heeft de kennis en de kunde!
Thom-Pieter
-
bijna 7 jaar geleden
Hanneke
-
bijna 7 jaar geleden
Helma
-
bijna 7 jaar geleden
De pedicure behandeling was weer zalig in een heerlijke stoel,en daarna nog mooie gel lak nagels met een prachtige nieuwe zomerkleur.
Guusje
-
bijna 7 jaar geleden