5.0
gebaseerd op 104 reviews
Ineke - bijna 7 jaar geleden
Ineke - bijna 7 jaar geleden
Judith - bijna 7 jaar geleden
Ilse - bijna 7 jaar geleden

Weer fijne voetjes en een fijne behandeling. Goed zo Lyke. Tot de volgende keer.

mevrouw Hannah de Groot - bijna 7 jaar geleden

Goed werk geleverd

Cor - bijna 7 jaar geleden

Fantastisch! Lyke heeft de kennis en de kunde!

Thom-Pieter - bijna 7 jaar geleden
Hanneke - bijna 7 jaar geleden
Helma - bijna 7 jaar geleden

De pedicure behandeling was weer zalig in een heerlijke stoel,en daarna nog mooie gel lak nagels met een prachtige nieuwe zomerkleur.

Guusje - bijna 7 jaar geleden