5.0
gebaseerd op 104 reviews

Fijne behandeling, werkt heel nauwkeurig, schoon en houdt rekening met gevoelige of pijnlijke plekken.

Leen - meer dan 6 jaar geleden
Gerard - meer dan 6 jaar geleden
Tineke - meer dan 6 jaar geleden

Ik wilde na lang 'zelfdokteren' een keer van mijn kalknagels af. Nu na de eerste sessie heb ik met de behandeling en de adviezen die ik heb gekregen daar het volle vertrouwen in. Lieke heb ik ervaren als een fijne en kundige dame waar ik mijn voeten graag aan toevertrouw.

Henk - meer dan 6 jaar geleden
Helmi - meer dan 6 jaar geleden

Vlotte termijn bij het afspreken, goede en gezellige manier van behandeling.

Piet - meer dan 6 jaar geleden

Hallo,ik vind dat ze het Super Goed doe.
Ik heb zies jaren en dat meen ik geen last meer van zere voeten.
Ze doe haar werk heel GOED.

Petra - meer dan 6 jaar geleden

Heerlijke behandeling, professioneel!

Rinske - meer dan 6 jaar geleden

Heel relaxed

meneer en mevrouw Voorbraak - meer dan 6 jaar geleden
Miranda - meer dan 6 jaar geleden