5.0
gebaseerd op 104 reviews

Mijn voeten zijn weer helemaal zomer klaar nagels weer mooi fel kleurtje gegeven Thanks Lyke.

Maria - 27 dagen geleden

De behandeling was super fijn en mijn nagels zijn ontzettend mooi gelakt met gellak!
En Lyke, de eigenaresse, is ontzettend aardig.

Conny - 27 dagen geleden

Super! Veel tijd genomen en lekker gekletst.

Mary - 4 maanden geleden
Anita - ongeveer 3 jaar geleden
Miriam - ongeveer 3 jaar geleden

Ze maakte voor mij extra tijd vrij,goede behandeling, had last van likdoorn.
Kom zeker weer terug.

mevrouw Pot - meer dan 3 jaar geleden

Professioneel

Khalid - meer dan 3 jaar geleden

Werden vriendelijk ontvangen en netjes behandeld tijdens mijn pedicure.

Frans - meer dan 3 jaar geleden
meneer de Rooij - meer dan 3 jaar geleden
Ellen - bijna 4 jaar geleden