Mijn voeten zijn weer helemaal zomer klaar nagels weer mooi fel kleurtje gegeven Thanks Lyke.
Maria
-
27 dagen geleden
De behandeling was super fijn en mijn nagels zijn ontzettend mooi gelakt met gellak!
En Lyke, de eigenaresse, is ontzettend aardig.
Conny
-
27 dagen geleden
Super! Veel tijd genomen en lekker gekletst.
Mary
-
4 maanden geleden
Anita
-
ongeveer 3 jaar geleden
Miriam
-
ongeveer 3 jaar geleden
Ze maakte voor mij extra tijd vrij,goede behandeling, had last van likdoorn.
Kom zeker weer terug.
mevrouw Pot
-
meer dan 3 jaar geleden
Professioneel
Khalid
-
meer dan 3 jaar geleden
Werden vriendelijk ontvangen en netjes behandeld tijdens mijn pedicure.
Frans
-
meer dan 3 jaar geleden
meneer de Rooij
-
meer dan 3 jaar geleden
Ellen
-
bijna 4 jaar geleden