5.0
gebaseerd op 104 reviews

Super tevreden

mevrouw Valkenburg - meer dan 4 jaar geleden
Kees - meer dan 4 jaar geleden

Het was een hele fijne behandeling, echt een vakvrouw Lyke 👍

Marianne - meer dan 4 jaar geleden
Jimmy - meer dan 4 jaar geleden
Ires - bijna 5 jaar geleden

Wat een topvrouw, ben helemaal opgeknapt van de behandeling vandaag

Monique - bijna 5 jaar geleden
Rianne - bijna 5 jaar geleden
meneer de Rooij - bijna 5 jaar geleden

fijne professionele behandeling. Ik heb moeilijke voeten maar daar weet deze pedicure heel goed raad mee. Dankzij de gel-lak kan ik nu toch weer een slipper aan van de zomer. Super

Marike - ongeveer 5 jaar geleden

Een bijzonder vriendelijk, service gerichte en deskundige behandeling in een professionele omgeving. Heel plezierig.

Agnes - ongeveer 5 jaar geleden