Super tevreden
mevrouw Valkenburg
-
meer dan 4 jaar geleden
Kees
-
meer dan 4 jaar geleden
Het was een hele fijne behandeling, echt een vakvrouw Lyke 👍
Marianne
-
meer dan 4 jaar geleden
Jimmy
-
meer dan 4 jaar geleden
Ires
-
bijna 5 jaar geleden
Wat een topvrouw, ben helemaal opgeknapt van de behandeling vandaag
Monique
-
bijna 5 jaar geleden
Rianne
-
bijna 5 jaar geleden
meneer de Rooij
-
bijna 5 jaar geleden
fijne professionele behandeling. Ik heb moeilijke voeten maar daar weet deze pedicure heel goed raad mee. Dankzij de gel-lak kan ik nu toch weer een slipper aan van de zomer. Super
Marike
-
ongeveer 5 jaar geleden
Een bijzonder vriendelijk, service gerichte en deskundige behandeling in een professionele omgeving. Heel plezierig.
Agnes
-
ongeveer 5 jaar geleden