Kees
-
meer dan 6 jaar geleden
Deskundige voetverwennerij in een ontspannen sfeer .... mijn 80 jaar oude voeten lopen weer alsof ik 40 ben !
Leon
-
meer dan 6 jaar geleden
Patricia
-
meer dan 6 jaar geleden
Mimie
-
meer dan 6 jaar geleden
Cindy
-
meer dan 6 jaar geleden
Heel fijn! Goed behandeld
Anouchka
-
meer dan 6 jaar geleden
Is de liefste en leukste Pedicure,je word altijd heerlijk in de watten gelegd🥰
Sonja
-
bijna 7 jaar geleden
Nel
-
bijna 7 jaar geleden
Geweldig ❤️
Serena
-
bijna 7 jaar geleden
Danielle
-
bijna 7 jaar geleden