Super blij met mijn lekkere zachte voetjes. Wat een vakvrouw die Lyke.
Annemiek
-
ongeveer 5 jaar geleden
Grace
-
ongeveer 5 jaar geleden
Wij vinden het iedere keer weer leuk en ons voeten helemaal .
meneer en mevrouw Voorbraak
-
ongeveer 5 jaar geleden
Melanie
-
ongeveer 5 jaar geleden
Nancy
-
ongeveer 5 jaar geleden
Vriendelijke ontvangst en zeer tevreden over goede behandeling.
mevrouw Rekkers
-
meer dan 5 jaar geleden
Karin
-
meer dan 5 jaar geleden
Heel goed geholpen super blij mee.😀
mevrouw Valkenburg
-
meer dan 5 jaar geleden
mevrouw Hoefnagels
-
meer dan 5 jaar geleden
Perfecte pedicure, vriendelijk, doet haar werk zeer accuraat. Ik ben er heel tevreden over! Heel betrouwbaar. Een toppertje die ik iedereen aanraad!
mevrouw Hufkens
-
meer dan 5 jaar geleden