Behandeling was snel en professioneel, afgerond met een mooie gellack voor de zomer.
Onze voeten dragen ons een hele dag rond, verzorging is dan ook zeer en na bezoek aan
la Voetyke voelen ze heerlijk verzorgd aan.
Ineke
-
bijna 7 jaar geleden
heel vriendelijk en professioneel
Conny
-
bijna 7 jaar geleden
perfecte goede correcte afspraak
Peter
-
ongeveer 7 jaar geleden
Fijne, rustige en vooral een bekwame behandeling gehad.
De pedicure was gezellig en belangstellend.
De behandeling heeft me erg goed gedaan.
Leo
-
meer dan 7 jaar geleden