5.0
gebaseerd op 104 reviews

Behandeling was snel en professioneel, afgerond met een mooie gellack voor de zomer.
Onze voeten dragen ons een hele dag rond, verzorging is dan ook zeer en na bezoek aan
la Voetyke voelen ze heerlijk verzorgd aan.

Ineke - bijna 7 jaar geleden

heel vriendelijk en professioneel

Conny - bijna 7 jaar geleden

perfecte goede correcte afspraak

Peter - ongeveer 7 jaar geleden

Fijne, rustige en vooral een bekwame behandeling gehad.
De pedicure was gezellig en belangstellend.
De behandeling heeft me erg goed gedaan.

Leo - meer dan 7 jaar geleden